راهنمای پنل کاربری مشترکین

سایت فرشمی با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی وب و کسب و کار آنلاین، در سال ۱۴۰۰ برنامه‌هایی برای ارایه خدمات به طراحان سایت، وبمستران و مدیران سایت‌های وردپرس در نظر گرفته است. اگر شما هم در زمینه وردپرس و طراحی سایت فعالیت می‌کنید و یا سایت کسب و کارتان را با وردپرس یا ووکامرس ساخته‌اید، با خواندن این مقاله، و استفاده از خدمات درج شده، درآمد و کسب و کار خود را ارتقا دهید.

چرا مجموعه فرشمی #

سایت فرشمی شامل دو مجموعه است: یکی فروشگاه فرشمی که مجموعه‌ای از ده‌ها قالب و افزونه اورجینال وردپرس در آن عرضه شده که بیش از ۹۰ درصد آنها دارای ترجمه فارسی و بومی‌سازی برای استفاده در سایت‌های ایرانی است. غیر از این‌ها اپ‌های مورد نیاز برای کسب و کارهای اینترنتی ارایه شده است. دومین مجموعه آکادمی فرشمی است که در قالب سایت جدید فرشمیکا، مجموعه‌ای از آموزش‌های اختصاصی برای وردپرس، ووکامرس و کسب و کارهای آنلاین ارایه می‌دهد. جدای از مقالات و ویدیوهای آموزشی رایگان، چندین دوره آموزشی اختصاصی نیز به فروش می‌رسد. محصولات پرمیوم ارایه شده در فرشمیکا، برای افرادی ارایه شده که به دنبال خدمات باکیفیتی هستند تا کسب و کار خود را با بهترین شکل ارتقا دهند. در واقع آموزش‌ها، محصولات و خدمات فرشمیکا برای افرادی است که به کسب و کار خود اهمیت می‌دهند و به دنبال درآمدی تضمین شده و مداوم هستند.

حال چطور می‌توان بهترین استفاده را از این مجموعه برد. یکی از زمینه‌های تخصصی فرشمی در این سال‌ها، راه‌اندازی استارت آپ و کسب و کارهای بزرگ و پر رونق با کمترین سرمایه اولیه بوده است. چندین کسب و کار در این مدت به موفقیت رسیده و یا به مدد کمپین نجات کسب و کارها، وضعیت خود را بهبود بخشیدند. بنابراین در این مقاله به شما می‌آموزیم که چگونه با استفاده از این خدمات می‌توانید کمترین هزینه ممکن را انجام دهید و بهترین نتیجه اقتصادی را بگیرید.

از کجا شروع کنیم #

در ابتدا یک اکانت در سایت فرشمی ایجاد کنید. پس از ایجاد اکانت به پنل کاربری خود وارد شوید. از همین جا شما به تخفیف‌ها و امکانات ویژه‌ای دسترسی خواهید داشت. مثلا در صورتی که پلن اشتراک خریداری کنید، برای تمدید آن یک کد تخفیف در پیشخوان کاربری به شما اعطا می‌شود.

پنل کاربری سایت فرشمی

در این پنل، علاوه بر امکانات و اطلاعات مختلف، شما از طریق بخش اعلان‌ها یا پیغام‌ها، از خدمات یا محصولات جدید، جشنواره‌ها و تخفیف‌ها و همچنین هدایای اختصاصی برای شما مطلع می‌شوید.

اگر شما یک اشتراک فعال داشته باشید، اطلاعات مربوط به آن و همچنین سوابق کلیه فایل‌هایی که دانلود کرده‌اید را در پنل‌تان مشاهده می‌کنید. علاوه براین از بخش تقویم بروزرسانی محصولات، آخرین محصولات آپدیت شده را مشاهده می‌کند و هر کدام که مایل بودید را می‌توانید با کلیک روی دکمه دانلود کنید.

پلن اشتراک ها و اطلاعات آن
نمایش سوابق کلیه فایل‌های دانلود شده در هر پلن اشتراک

همچنین از بخش کیف پول، شما می‌توانید اعتبار بخرید و تخفیف دریافت کنید. در بخش پشتیبانی مشترکین هم شما علاوه بر دریافت پشتیبانی می‌توانید تقاضای آپدیت سریع محصول دلخواه‌تان را ارسال کنید و یا حتی درخواست یک محصول جدید کنید. درخواست‌ها توسط واحد تامین، بررسی می‌گردد و در صورت تایید، محصول مورد نظر به سرعت خریداری، آماده‌سازی و منتشر می‌گردد.

بخش پشتیبانی مشترکین

بدین ترتیب شما با تهیه یک اشتراک، و پرداخت بهای یک محصول، به گنجینه‌ای از محصولات ارزشمند دست خواهید یافت. پس از استفاده از امکانات اشتراک و رضایت از آن، می‌توانید با استفاده از تخفیف تمدید، پلن طولانی مدت تهیه کنید که خیال‌تان از بابت دریافت آپدیت محصولات نیز به کلی راحت باشد. این پلن‌ها برای طراحان سایت که به محصولات مختلف و به روز نیاز دارند بسیار مناسب است. دیگر لازم نیست برای افزونه‌ها و قالب‌هایی که برای سایت‌های مختلف استفاده می‌کنند هزینه کنند و سود بیشتری از طراحی سایت کسب می‌کنن.

همچنین مدیران و صاحبان سایت نیز طبق تجربه ما، از این پلن‌ها مزایای زیادی دریافت کرده‌اند. آنها خیال‌شان در آینده از بابت نیازهای سایت‌شان راحت است و در صورت نیاز به هر امکان یا محصول جدید، به رایگان آن را دانلود می‌کنند و همچنین آپدیت محصولات را موقع انتشار، دانلود و در سایت‌شان نصب می‌کنند. طبق تجربه ما، مدیران سایت بیشترین خریدشان، پلن اشتراک سالانه بوده است.

علاوه بر این مزایا، تمام مشترکین برای دریافت دوره‌های آموزشی اختصاصی فرشمیکا، تخفیف خواهند داشت. حتی برای پکیج‌های اختصاصی فرشمیکا، که برای اولین بار با چنین ویژگی‌هایی در دنیا منتشر شده و امکان بسیار جذابی برای طراحان سایت، وبمستران و صاحبان سایت می‌باشد.

سایر راهکارهای درآمدزایی #

آکادمی فرشمی علاوه بر ارایه صدها آموزش مختلف در زمینه‌های مورد نیاز شما، امکانات جذاب دیگری نیز دارد. با عضویت در گروه‌های مختلف و یا مشارکت در انجمن‌ها،، شما علاوه بر یافتن پاسخ مشکلات و سوالات خود در سریع‌ترین زمان، با افرادی در زمینه کاری خود آشنا شده و به ارتقای شغلی و ارتباطات کاری خود می‌پردازید. علاوه بر این، در زمینه کاری خود همیشه به روز خواهید بود و از آخرین اتفاقات. از طریق شبکه اجتماعی فرشمیکا مطلع می‌شوید. در بازار کار آنلاین امروز، و رقابت‌های گسترده آن، بسیار اهمیت دارد که همیشه در جریان آخرین اطلاعات باشید و مدرن‌ترین ابزارهای کار خود را شناخته و آموزش دیده باشید.

راه دیگری نیز برای کسب یک درآمد جانبی از طریق فرشمی وجود دارد. برنامه همکاری در فروش فرشمی، فعلا بالاترین کارمزد را ارایه می‌دهد و شما با فعالیت در آن، می‌توانید درآمد خوبی را از ساده‌ترین روش کسب کنید.

فقط کافی است یک سایت یا حتی یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام و … داشته باشید و افرادی شما را دنبال کنند. با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت فرشمی و فرشمیکا، دکمه عضویت در برنامه همکاری در فروش را بزنید. پس از آن یک پنل حرفه‌ای برای بازاریابی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید به سادگی لینک یا بنر هر محصول دلخواه را دریافت کرده، و چکیده‌ای از توضیحات محصول را در سایت یا کانال و پیج خود منتشر کنید و لینک ارجاع خود را درج کنید و به ازای هر فروش ۱۵ تا ۲۰ درصد پورسانت دریافت کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید (بر اساس محصول) از دستکم ۱۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان از هر فروش کسب درآمد کنید.

این‌ها بخشی از خدمات، مزایا و امکانات عضویت در فرشمی است. به زودی با ویژگی‌های جذاب‌تر و تازه سیستم آشنا می‌شوید و تسهیلات جدیدی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. البته با عضویت در سایت فرشمی یا فرشمیکا، زودتر از همه از این ویژگی‌ها (از طریق پنل کاربری، ایمیل و سایر راه‌های ارتباطی) با خبر خواهید شد.

قدرت گرفته از بترداکز