پلن اشتراک فرشمی و مزایای آن

فهرست مطالب

در زمانی که محصولات فروشگاه فرشمی به صورت پلن اشتراکی ارایه داده می‌شود شما با خرید اشتراک، می‌توانید کلیه قالب‌ها و افزونه‌های فرشمی (به صورت کامل شامل ترجمه فارسی، امکانات بومی، بسته‌های نصبی و ..) را به صورت رایگان دانلود کنید. این امکان برای اولین بار است که در ایران توسط مجموعه فرشمی ارایه می‌شود که محصولات بومی شده و اورجینال با این کیفیت در پلن اشتراک عرضه می‌گردد. مزایای این کار برای وبمستران، طراحان سایت و مدیران وبسایت است که نیاز به تعداد بیشتر محصول به همراه امکان آپدیت دارند و در هزینه‌های‌شان صرفه‌جویی زیادی صورت می‌گیرد.

با توجه به این که اغلب مشتریان فرشمی، وبمسترها و طراحان و توسعه دهندگان وردپرس بوده‌اند که به طور مداوم نیاز به خرید افزونه و قالب وردپرس با کیفیت داشته‌اند، تصمیم گرفتیم برای کاهش هزینه‌های کاربران و تسهیل درآمدزایی برای آنها، محصولات به شکل پلن اشتراک در اختیارشان قرار گیرد. کاربران می‌توانند با تهیه پلن اشتراک تمام محصولات مورد نیاز خود را به رایگان دانلود کرده و آپدیت‌های آنها را در طول مدت اشتراک‌شان به محض انتشار دانلود کنند.

مزایای پلن اشتراک: #

  • دانلود ده‌ها افزونه و قالب اورجینال و فارسی به صورت رایگان
  • دریافت آپدیت به صورت مداوم به محض انتشار
  • امکان درخواست آپدیت سریع برای محصولات مورد نیاز
  • درخواست محصول جدید

پلن اشتراک شامل چه چیزهایی نیست؟

تنها چیزی که در پلن‌های اشتراک وجود ندارد امکان پشتیبانی فنی تخصصی از هر محصول است. برای این منظور نیز می‌توانید از آموزش‌های ارایه شده در آکادمی فرشمی برای محصولات مختلف استفاده کنید. تخفیف‌های ویژه‌ای به مشترکین برای استفاده از این آموزش‌ها ارایه می‌گردد.

 

علاوه بر این‌ها، مشترکین برای تمدید پلن‌ها نیز تخفیف دریافت می‌کنند. هرچند تهیه پلن‌های بالاتر برای افرادی که استفاده مداوم دارند پیشنهاد می‌شود.

مراجعه به فروشگاه فرشمی

خرید اشتراک

قدرت گرفته از بترداکز