خرید از مارکت

برای خرید از مارکت فرشمی باید به این آدرس مراجعه کنید. در فروشگاه فرشمی مجموعه‌ای از افزونه‌ها، قالب‌ها و نرم‌افزارهای تحت وب به فروش می‌رسد. خرید از فرشمی به دو شکل کلی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید یک محصول را به صورت تکی بخرید که در آن صورت، شش ماه پشتیبانی و آپدیت دایمی برای آن محصول در حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد. حالت دوم هم خرید پلن اشتراک ویژه دانلود است که در آن صورت می‌توانید تمام محصولات را در طول مدت اشتراک خود به رایگان دانلود کنید. این حالت دارای پشتیبانی فنی برای محصول نیست و دریافت آپدیت‌ها هم به فعال بودن اشتراک شما بستگی دارد.  یعنی اگر پلن سه ماهه خریداری کرده‌اید در طول سه ماه، هر آپدیتی که برای محصولات ارایه شود را نیز به رایگان می‌توانید دانلود کنید.

برای خرید پلن اشتراک فرشمی باید به این لینک مراجعه کنید

در حال حاضر به دلایل مختلف، فروش در سایت فرشمی تنها از طریق پلن اشتراک انجام می‌شود. اما ممکن است در آینده، فروش محصول تکی نیز باز شود.

مشترکین نیز به یک پنل کاربری دسترسی خواهند داشت که از همان جا می‌توانند درخواست آپدیت و محصول جدید داده یا مشکلات‌شان را با واحد پشتیبانی در میان بگذارند. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای پنل مشترکین مراجعه کنید.

قدرت گرفته از بترداکز