چطور ثبت نام با کد معرف را برای بازاریابی شبکه‌ای فعال کنم

فهرست مطالب

الزامات این مقاله #

برای استفاده از این راهنما، می‌بایست ادآن کد معرف و همچنین افزونه همکاری در فروش Ultimate Affiliate Pro روی سایت شما نصب و فعال باشد

ادآن کد معرف، افزونه ای ساخت تیم فنی فرشمی است که قابلیت بازاریابی با کد معرف را به سیستم بازاریابی افزونه همکاری در فروش اضافه می‌کند. عدم وجود این امکان در کلیه افزونه‌های موجود و تقاضای بالای کاربران موجب شد که فرشمی این قابلیت را به برترین افزونه بازاریابی اضافه کند.

پس از نصب و فعالسازی ادآن، به پنل کاربری هر بازاریاب، گزینه‌ای با عنوان کد بازاریابی اضافه می‌شود که کد انحصاری برای بازاریاب مورد نظر است. بازاریاب‌ها با قرار دادن این کد در اختیار دیگران، امکان بازاریابی با کد معرف به جای لینک ارجاع و متدهای دیگر را برای سایرین فراهم می‌کنند. استفاده اصلی این ادآن برای بازاریابی شبکه‌ای است. این ادآن به طور خودکار یک فیلد تحت عنوان کد معرف به فرم ثبت نام افزونه همکاری در فروش اضافه می‌کند که هر کاربر با وارد کردن کد معرف خود در هنگام ثبت نام، زیرمجموعه وی در شبکه قرار می‌گیرد.

برای فعالسازی امکان ثبت نام با کد معرف، فعالسازی ادآن کفایت می‌کند. اما باید توجه داشته باشید، برخی از تنظیمات شخصی که روی سیستم همکاری در فروش سایت خود اعمال کرده‌اید ممکن است با این قابلیت تداخل داشته باشد. مثلا به طور همزمان نمی‌توانید از امکان بازاریابی با کد معرف در کنار سایر متدها مثل لینک ارجاع، کد تخیف و … برای یک ارجاع خاص استفاده کنید.

همچنین ممکن است برخی ماژول‌های افزونه مثل پاداش هنگام پرداخت در برخی موارد موجب تداخل با کد معرف شود. یا اگر شما یک فیلد سفارشی از بخش فیلدهای سفارشی در نمای ظاهری >> فرم ثبت نام برای کد معرف ساخته‌اید باید آن را حذف کنید تا فیلد اختصاصی که توسط ادآن، به طور خودکار ایجاد شده به درستی عمل کند.

نکته 1- در صورتی که به هر دلیل کد بازاریاب/معرف در هدر پنل بازاریاب نمایش داده نشد با استفاده از این این کد کوتاه، آن را طور دستی در جای دلخواه می توانید نمایش دهید.

[uap-affiliate field="affiliate_id"]

برای این کار از تنظیمات افزونه در بخش نمای ظاهری > صفحه حساب به قسمت ویرایش هدر صفحه حساب بروید و شورت کد را قرار دهید.

نکته 2- کد بازاریاب به طور پیشفرض آی دی بازاریاب است. اما اگر شما می خواهید که افراد از تعداد و شماره بازاریاب های سایت شما مطلع نشوند و همچنین به جای اعداد کوچک از اعداد 6 رقمی برای کد معرف استفاده کنید می توانید افزونه جانبی random affiliate id را که به طور رایگان به همراه افزونه همکاری در فروش در فرشمی ارایه می شود نصب و فعال کنید.

قدرت گرفته از بترداکز