پرسش‌های متداول افزونه همکاری در فروش

افزونه Ultimate Affiliate Pro به عنوان جامع‌ترین، محبوب‌ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس در زمینه بازاریابی و همکاری در فروش شناخته شده است. این افزونه را به صورت پکیج کاملی شامل افزونه اصلی و افزونه‌های جانبی بهمراه دوره آموزش‌های ویدیویی می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

در اینجا راهنمای فوری تنظیم و رفع مشکلات نصب و راه‌اندازی افزونه به صورت پرسش و پاسخ در چندین عنوان بیان شده است. برای آموزش کارکردهای افزونه به پکیج افزونه مراجعه نمایید

نمی‌خواهم یک یا چند محصول خاص دارای کمیسیون همکاری در فروش باشند. چه کنم؟

برای آن که یک یا چند محصول خاص را از سیستم بازاریابی مستثنی کنید به بخش پیشنهادات بروید و یک آفر جدید ایجاد کنید. محصول یا دسته محصول مورد نظرتان را از بخش محصول انتخاب کنید، تاریخ را تعیین کنید و روی تمام همکاران فروش قرار دهید. توجه کنید که مبلغ کمیسیون را روی صفر قرار دهید. حال آفر را ذخیره کنید تا محصول مورد نظر دارای کمیسیون نباشد. پس از این کار به تنظیمات عمومی بروید و گزینه کدام مقدار برای ارجاع باید استفاده شود را روی کمترین مقدار قرار دهید. همچنین قسمت مربوط به ارجاعات خالی را غیرفعال کنید.

بارگذاری آواتار در صفحه ثبت نام یا پروفایل درست انجام نمی‌شود

برای این مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

  •  از بخش تنظیمات بارگذاری‌ها، پسوند فایل‌ها و اندازه حجم را تعیین نمایید. توجه داشته باشید اندازه تصویری که برای آواتار بارگذاری می‌کنید از حداکثر حجم تعیین شده در این قسمت بیشتر نباشد.
  • منابع مورد نیاز سایت در هاست را افزایش دهید. مثلا حداکثر اندازه فایل یا تایم بارگذاری و حافظه را در php.ini هاست افزایش دهید.
چرا مدیر فروش یا همکار من دیگر نمی‌تواند وارد پنل مدیریت وردپرس شود؟

در صورتی که شما در سایت‌تان مدیرانی دارید که با نقش‌های کاربری غیر ادمین، دسترسی محدودی به پنل ادمین وردپرس برای‌شان فراهم کرده‌اید، پس از فعالسازی افزونه می‌بایست از بخش تنظیمات >> دسترسی‌ها، نقش‌های کاربری آنها را تیک بزنید تا دسترسی ادمین برای آنها فعال شود.

برای وارد کردن کد تخفیف، یا محصول در بخش پیشنهاد، حروف را که تایپ می‌کنم، موارد برای انتخاب نمایش داده نمی‌شود

در مواردی که نیاز هست تا شما مثلا نام یک محصول، یا نام کاربری یک بازاریاب و یا کد تخفیف را در فیلد وارد کرده و به محض تایپ کردن موارد موجود نمایش داده شود که شما انتخاب کنید، اما با تایپ کردن حروف، هیچ موردی نمایش داده نمی‌شود، این ایراد احتمالا به خاطر یک تداخل با افزونه امنیتی شماست. اگر از افزونه‌ها یا کانفیگ‌های امنیتی خاصی استفاده می‌کنید آنها را غیرفعال کرده و یا تنظیمات را تغییر دهید.

ارقام مربوط به مبالغ با دو رقم اعشار نمایش داده می‌شوند. چطور اعشار را حذف کنم؟

با مراجعه به پرسش قبلی درباره کاراکترهای فارسی و انجام عیب یابی مربوط به آن، مشکل ارقام نیز حل می‌گردد.

در برخی قسمت‌ها به جای عبارت‌های فارسی کاراکتر ?? نمایش داده می‌شود

این مشکل مربوط به جداول دیتابیس (پایگاه داده) هاست شما می‌باشد. برای رفع مشکل کاراکترهای فارسی و همچنین نمایش دسیمال در ارقام مبالغ (مثلا به شکل 2.50) اقدامات زیر را باید انجام دهید. به پایگاه داده مربوط به سایت خود مراجعه کنید و جداول مربوط به افزونه همکاری در فروش را پیدا کنید. این جداول با نام‌هایی که در زیر نشان داده‌ایم، مشخص می‌شوند ولی ممکن است پیشوند این جداول بر اساس افزونه‌های امنیتی که استفاده می‌کنید متفاوت باشد. یعنی به جای wp اول نام جدول، عبارت دیگری نمایش داده شود که این مشکلی ندارد و شما جدولی را انتخاب کنید که از عبارت uap به سمت راست را به همین شکل نمایش دهد.

برای حل مشکل کاراکترهای فارسی و حذف اعشار از مبالغ٬ این جداول را تصحیح نمایید:

wp_uap_banners:

فیلدهای name و description را ادیت نمایید و collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

wp_uap_campagins:

فیلد name >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

wp_uap_offers:

فیلد name >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

 

wp_uap_payments:

فیلد currency >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

wp_uap_ranks:

فیلد label >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

wp_uap_refferals:

فیلد description >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

فیلد reference_details >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

فیلد currency >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

فیلد campaign >> ادیت کرده collation را بر روی utf8mb4_unicode_ci قرار دهید.

پرداخت به بازاریاب‌ها را چگونه مدیریت کنم؟

از چندین روش می‌توان پرداخت‌ها را انجام داد. اگر به بخش ارجاع‌ها مراجعه کنید و ماوس را بر روی هر کدام از ارجاع‌ها ببرید، لینکی نمایش داده می‌شود برای پرداخت ارجاع مورد نظر که با کلیک بر روی آن می‌توانید مراحل پرداخت را انجام دهید. همچنین برای مدیریت بهتر، می‌توانید از بخش پرداخت‌ها این کار را انجام دهید. برای این منظور به بخش پرداخت‌ها >> ارجاع‌های پرداخت نشده بروید. در اینجا ارجاع‌هایی که پرداخت آنها تکمیل نشده نمایش داده می‌شود. هر کدام از آنها را که می‌خواهید پرداخت کنید انتخاب کرده و بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید. روش پرداخت را روی انتقال بانکی قرار دهید و وضعیت پرداخت را می‌توانید روی “در حال انجام” یا “تکمیل شده” قرار دهید. در حال انجام به کاربر نشان می‌دهد که مراحل پرداخت این مبلغ برای او در حال انجام شدن است و وضعیت تکمیل شده یعنی پرداخت انجام شده است و این مبلغ از درآمد بازاریاب کسر می‌گردد.

پس از پرداخت خریدار، ارجاع برای بازاریاب محاسبه/ثبت نمی‌شود. چه باید بکنم؟

برای تست ارجاع این موارد باید رعایت شوند: بازاریاب مورد نظر در صورت نیاز به تایید، از طرف مدیر تایید شده باشد و در یک رتبه برای دریافت کمیسیون قرار گرفته باشد. سفارش ووکامرس، پس از انجام خرید، از بخش مدیریت ووکامرس، به صورت تکمیل شده درآمده باشد. ارجاع ایجاد شده نیز در بخش ارجاع‌ها از تنظیمات افزونه به صورت تایید شده درآمده باشد. همچنین مراحل انجام ارجاع به این صورت است. با استفاده از لینک بازاریابی، از یک مرورگر ثالث به صورت مهمان وارد سایت شوید. مراحل انجام خرید و تکمیل پرداخت را طی کنید و خرید از سایت را انجام دهید. سپس از طریق مدیریت ووکامرس بخش سفارشات، سفارش/خرید انجام شده را به صورت تکمیل شده درآورید. حال در بخش ارجاع‌ها می‌بایست یک ارجاع جدید ایجاد شده باشد.

همچنین توجه کنید که بازاریاب می‌بایستی در زمان خرید، مرتبط با خریدار باشد تا کمیسیون ثبت شود. مثلا از بخش تنظیمات، به زمان ذخیره کوکی‌ها توجه کنید. مثلا اگر زمان کوکی‌ها ۷ روز باشد و خریدار پس از ۷ روز از زمانی که با لینک یا کد بازاریاب وارد سایت شد، خریدش را انجام دهد طبیعتا ارجاع و پورسانتی ثبت نمی‌شود. 

همچنین برای بررسی ثبت ارجاع باید از بخش مدیریت همکاری در فروش به بخش ارجاع‌ها بروید و چک کنید که ارجاع جدید در آنجا ثبت شده باشد. برای آن‌که ارجاع در درآمد بازاریاب نمایش داده شود ارجاع حتما باید به صورت تایید شده باشد.

خطای "تنظیمات سرویس پرداخت به درستی انجام نشده است" نمایش داده می‌شود. چطور رفعش کنم؟

به بخش تنظیمات عمومی >> محیط کار عمومی مراجعه نمایید و تیک گزینه پنهان کردن اخطارهای پرداخت را فعال نمایید.

فونت افزونه فارسی نیست. آیا می‌توان کاری کرد فونت پنل از قالب اخذ شود؟

بله. با استفاده از توضیحاتی که برای راستچین کردن پنل کاربری داده شد فونت از قالب اخذ خواهد شد. در صورتی که این اتفاق نیفتاد، به کدهایی که در آن قسمت کپی کرده‌اید مراجعه کنید. در کدها به دنبال font-family بگردید. در قسمت مقدار این گزینه، نام فونت خود را قرار دهید و برای آنن که مطمئن شوید که فونت حتما از قالب اخذ شود عبارت !important را به انتهای آن اضافه کنید. یعنی این قسمت از کد باید به این شکل درآید:

font-family: “your-font-name” !important;

به جای “your-font-name” باید نام فونت قالب خود را قرار دهید.

پنل کاربری بازاریاب راستچین نیست. چگونه باید آن را راستچین کنم؟

برای راستچین کردن پنل کاربری از بسته دانلودی‌تان فایل rtl.txt را باز کنید و کدهای موجود در آن را کپی کرده و در بخش نمای ظاهری >> صفحه حساب >> استایل سفارشی  از تنظیمات افزونه پیست کنید. در این صورت فونت پنل نیز از فونت قالب باید اخذ شود.

چرا پس از خرید پورسانت به بازاریاب اختصاص نمی‌یابد؟

برخی اوقات٬ وبمستر٬ فرآیند پورسانت به ازای فروش را تست می‌کند اما می‌بیند که پورسانت مورد نظر به بازاریاب اختصاص نیافته است. برای آن که پورسانت برای بازاریاب منظور شود این مراحل باید صورت گیرد. مشتری از طریق لینک ارجاع یک بازاریاب وارد سایت شده باشد. سپس این مشتری مراحل خرید را انجام دهد و پرداختش نیز موفقیت آمیز باشد. پس از انجام این مراحل٬ اطمینان حاصل کنید که در بخش سفارشات ووکامرس از پنل ادمین وردپرس٬ این سفارش به وضعیت تکمیل شده درآمده باشد چون در غیر این صورت پورسانت منظور نمی‌گردد. همچنین در صورتی که این وضعیت از تکمیل شده به هر وضعیتی مانند استرداد وجه درآید٬ کمیسیون منظور شده به حساب بازاریاب از حساب وی کسر می‌گردد.

چگونه تایید ایمیل و ورود دو مرحله ای را فعال کنم

جهت ارسال ایمیل فعالسازی٬ ابتدا از بخش اعلان‌های در تنظیمات افزونه یک اعلان جدید ایجاد نمایید و عمل را بر روی تایید حساب قرار دهید. سپس متن ایمیل را با استفاده از متغیرها و یا متن پیشفرض ویرایش نمایید.

سپس از بخش ویژگی‌های جادویی٬ ماژول تایید ایمیل را فعال و تنظیم نمایید.

همچنین می‌توانید سایر اعلان‌ها از قبیل اطلاع‌رسانی در هنگام ثبت نام را نیز از بخش اعلان‌ها تنظیم نمایید.

لینک بازیابی رمز عبور عمل نمی‌کند؟

روش پیکربندی بازیابی رمز عبور:

به بخش اعلان‌ها بروید و یک اعلان جدید برای بازیابی رمز عبور ایجاد کنید. ایونت مربوط به ایمیل را بر روی بازیابی رمز عبور برای کاربر قرار دهید و متن مربوط به ایمیل را تغییر دهید. (متن پیشفرض را می‌توانید ویرایش کنید).

می‌بایست یک برگه ایجاد کنید و شورت کد بازیابی رمز عبور را داخل آن قرار دهید و از بخش تنظیمات صفحات پیشفرض آن را تعیین کنید. همچنین در بخش تغییر مسیرها نیز تغییر مسیر بازیابی رمز عبور را تعیین کنید.

برای بازیابی دو ایمیل ارسال می‌شود. ایمیل اول لینک نوسازی رمز است و ایمیل دوم حاوی رمز جدید است. در صورتی که ایمیل را مشاهده نمی‌کنید پوشه اسپم را نیز چک کنید و سایت‌تان را از لحاظ اسپم آتوریتی چک کنید.

چرا کاربر پس از ثبت نام موفق٬ نمی‌تواند وارد پنل همکاری در فروش شود

کاربر ثبت نامش را از طریق فرم ثبت نام همکار انجام می‌دهد. ثبت نام هم با موفقیت انجام می‌شود اما هنگام ورود به پنل همکاری با خطا مواجه می‌شود. این خطا ممکن است به خاطر یکی از علت‌های زیر رخ دهد:

۱- ثبت نام با موفقیت انجام نشده و یا کاربر به همکار فروش تبدیل نشده است. برای اطمینان از پنل ادمین وردپرس به بخش کاربران رفته و مطمئن شوید کاربر جدید ایجاد شده است. سپس از طریق ویرایش کاربر اطمینان حاصل کنید که کاربر به همکار فروش تبدیل شده است. در غیر اینصورت با کلیک بر روی دکمه تبدیل به همکار فروش٬ کاربر را به همکار فروش تبدیل کنید.

۲- اگر در بخش ویژگی های جادویی٬ ماژول تایید ایمیل را فعال کرده‌اید٬ کاربر باید قبل از ورود به حساب ایمیل خود را تایید کند.

۳- ایمیل ارسال نشده است؛ تست کنید که آیا سایت وردپرسی شما می‌تواند ایمیل ارسال کند یا خیر. می‌توانید عضویت از طریق خود وردپرس را انجام دهید تا ببینید ایمیل ارسال می‌شود یا خیر. در صورتی که هیچ ایمیلی از سایت شما ارسال نمی‌شود با هاستینگ خود تماس بگیرید.

۴- ایمیل ارسال نشده است؛ چنانچه مورد ۳ را تست کردید و مشکلی نبود٬ از پنل تنظیمات افزونه٬ به بخش اعلان‌ها بروید. شما بایستی یک اعلان جدید ایجاد کنید و عمل/ایونت آن را بر روی تاییدیه صحیح بودن ایمیل قرار دهید. حال پس از ثبت نام بایستی ایمیل به کاربر ارسال شود و کاربر با کلیک بر روی دکمه فعالسازی٬ حساب خود را تایید کند.

۵- ایمیل ارسال نشده است؛ پوشه اسپم را چک کنید شاید ایمیل فعالسازی٬ اسپم شده باشد.

۶- ایمیل ارسال شده اما حساب تایید نشده است؛ در این صورت باید به صورت دستی٬ ایمیل کاربر را تایید کنید٬ چون شاید تایید توسط مدیر را فعال کرده باشید. برای این کار باید به بخش همکاران فروش بروید و ماوس را بر روی نام کاربری که می‌خواهید تایید کنید ببرید و بر روی لینک تایید ایمیل کلیک کنید تا حساب کاربر تایید شده و بتواند وارد پنل شود.

۷- همه این کارها انجام شده اما باز کاربر نمی‌تواند وارد شود؛ در این صورت ممکن است تداخلی با یک افزونه دیگر وجود داشته باشد. افزونه های امنیتی و افزونه‌های شخصی ساز ورود و پروفایل را غیرفعال کنید و مجددا تست کنید. اگر مشکل حل شد٬ اشکال از یکی از افزونه‌هاست. افزونه‌ی خاطی را پیدا کنید.

۸- در برخی از حالات ممکن است تداخل به خاطر استفاده همزمان از کپچا در افزونه امنیتی و افزونه همکار در فروش باشد. برای جلوگیری از بروز مشکل٬ یکی از این کپچاها را غیرفعال کنید.

۹- آیا تایید دستی حساب را در افزونه امنیتی فعال کرده‌اید؟ برخی از افزونه‌های امنیتی این امکان را به وجود می‌آورند تا تمام حساب‌های کاربری ملزم به تایید دستی از سوی ادمین باشند تا بتوانند وارد شوند. در این صورت پس از همه‌ی این کارها٬ حساب کاربر جدید باید به صورت دستی در افزونه امنیتی تایید شود. (البته فعال کردن این گزینه امنیتی٬ امری غیرضروری به نظر می‌رسد)

چرا پس از ثبت نام بازاریاب پیغام خطا نمایش داده می‌شود

پس از این‌که کاربر ثبت نام را انجام داد و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کرد ریدایرکت شده و با پیغام خطای This page isn’t working و یا خطای too many redirects مواجه می‌شود. این خطا عموما به خاطر استفاده نادرست از کد امنیتی یا همان ری کپچا و یا تداخل با افزونه‌های امنیتی و افزونه‌های مربوط به لاگین است. برای رفع این مشکل در ابتدا اگر نمایش کد امنیتی کپچا هنگام ثبت نام را فعال کرده‌اید٬ آن را غیرفعال کنید و مجددا ثبت نام را امتحان کنید. و یا این که افزونه‌های امنیتی و یا افزونه‌هایی که لاگین وردپرس را شخصی‌سازی می‌کنند غیرفعال کنید. البته ممکن است قالب شما هم در تنظیمات خود٬ گزینه‌ای برای شخصی‌سازی ورود داشته باشد که آن را نیز غیرفعال کنید تا ورود وردپرس در حالت معمول اتفاق بیفتد.

پس از انجام این کارها مشکل رفع می‌گردد و شما می‌توانید موضع ایجاد مشکل را پیدا کنید. حال این موضع را برطرف کنید. مثلا اگر دو سیستم امنیتی برای ورود تعریف شده یکی را حذف کنید.

چگونه می توانم بنر ایجاد کنم و در اختیار بازاریابان قرار دهم

از مدیریت افزونه بخش بنرساز، می توانید بنرهای جدید ایجاد کنید. با قرار دادن تصویر و متن های دلخواه خود و لینک مورد نظرتان، افزونه یک بنر جدید خواهد ساخت و کد html آن را تولید خواهد کرد. این بنرها از طریق پنل بازاریابی در اختیار بازاریابان قرار می گیرد و آن ها می توانند کد آن را در هر جای دلخواه قرار داده و از طریق بنرهای تبلیغی، سایت و محصولات شما را تبلیغ کرده و کسب درآمد کنند

 
آیا بازاریاب می تواند برای صفحه ها و یا محصولات خاصی از فروشگاه، لینک ارجاع بسازد

بله، بازاریاب می تواند از طریق پنل خود در بخش بازاریابی»» لینک های همکاری، از بخش تولیدکننده لینک، هر صفحه دلخواهی را تبدیل به لینک ارجاع کند. فقط کافی است لینک مربوط به صفحه یا محصول خاصی از سایت را در قسمت لینک یا نشانی خاص وارد کند و با کلیک بر روی ایجاد لینک، لینک ارجاع مربوط به آن نمایش داده خواهد شد. حال می تواند این لینک را در وبلاگ یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد

معنای کمپین چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد

شما می توانید کمپین های متفاوتی برای بازاریابی تعیین کنید. مثلا کمپین فروش نوروزی. حسن این کار در آن است که بازاریاب می تواند نظم خاصی به فعالیت خود ببخشد. مثلا با قرار دادن لینک های مختلف بازاریابی خود تحت کمپین های مختلف، (مثلا می تواند محصولات مربوط به جشنواره فروش نوروزی تحت کمپین فروش نوروزی)، لینک های ارجاع آن محصولات را در این کمپین قرار دهد.

معنای ارجاع، لینک ارجاع و کمیسیون ارجاع چیست

سیستم بازاریابی در متد همکاری در فروش بر مبنای لینک ارجاع کار می کند. هر بازاریاب پس از ثبت نام دارای یک لینک ارجاع یا معرف خواهد بود که توسط آن می تواند بازاریابی خود را انجام دهد. این لینک ورود به سایت یا فروشگاهی است که بازاریاب می خواهد برای آن مشتری جدید دست و پا کند. بدین ترتیب که با قرار دادن این لینک در وبلاگ یا شبکه های اجتماعی خود، کاربران را ترغیب به استفاده از آن سایت یا فروشگاه می کند. هر کاربری که توسط این لینک وارد سایت/فروشگاه شود، هر خریدی که در آن انجام دهد کمیسیون تعیین شده به حساب وی منظور خواهد شد.

چگونه می توانم برای یک محصول خاص، یک پورسانت متفاوت ایجاد کنم

اگر شما برای بازاریابی محصولات فروشگاه کمیسیون 15 درصد تعیین کرده اید و می خواهید برای محصول A میزان کمیسیون 20 درصد باشد آنگاه باید از طریق ایجاد آفر/پیشنهاد این کمیسیون را تعریف کنید.

در مدیریت افزونه به بخش آفرها/پیشنهادات بروید و یک آفر جدید ایجاد کنید. حال منبع فروشگاهی خود را ووکامرس/edd انتخاب کنید و سپس حروف ابتدای نام محصول را جستجو کنید تا محصولات نمایش داده شوند و محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس برای این محصول میزان کمیسیون مدنظرتان را وارد کنید

نحوه ایجاد پورسانت برای بازاریاب چگونه است (معنای سطوح بازاریابی چیست؟)

سیستم پورسانت یا کمیسیون برای بازاریاب در این افزونه به شکل تعریف سطح است. در بخش تعریف سطوح می توانید به هر تعداد سطوح مختلف مثل پایه، حرفه ای و .. تعریف کنید. در هر کدام از این سطوح یک مبلغ یا درصد به عنوان کمیسیون مشخص می گردد که هر بازاریاب وقتی موفق شود به سطح بالاتر دست پیدا کند، کمیسیون بیشتری به ازای فروش دریافت می کند. مثلا اگر شما کمیسیون سطح پایه را 15 درصد و کمیسیون سطح حرفه ای را 20 درصد تعیین کرده باشید و دستاورد بازاریاب جهت ارتقا به سطح بالاتر را مثلا رسیدن به 100 فروش و یا 200 هزارتومان فروش تعیین کرده باشید بدین ترتیب هرگاه بازاریاب توانست 100 فروش یا 200هزارتومان فروش را توسط لینک بازاریابی اش در فروشگاه شما ایجاد کند آنگاه به سطح حرفه ای ارتقا خواهد یافت و به جای 15 درصد، 20 درصد کمیسیون دریافت خواهد کرد.

چگونه می توانم برای محصولات ووکامرس یا edd کمیسیون تعیین کنم

افزونه به طور پیشفرض برای تمام محصولات ووکامرس و edd، همان کمیسیون عمومی پیشفرض را که تعیین کرده اید برای بازاریاب ثبت می کند. مثلا اگر شما کمیسیون بازاریاب را روی 15درصد تعیین کرده اید، به ازای هر فروش، 15 درصد از مبلغ کل، به عنوان پورسانت به حساب بازاریاب منظور می شود.

چطور می توانم فیلد شماره کارت یا نام بانک را به فرم ثبت نام اضافه کنم

برای افزودن هر فیلد اضافی به فرم ثبت نام یا در پروفایل بازاریاب باید به بخش ویترین »» صفحه ثبت نام »» فیلدهای سفارشی بروید. حال یک جدول از لیست فرم های پیشفرض می بینید که برخی فعال و برخی غیرفعال هستند. از همین بخش فیلدهای پیشفرض می توانید آنهایی را که می خواهید در پروفایل/فرم ثبت نام و مدیریت نمایش داده شوند یا نمایش داده نشوند را با استفاده از تیک زدن فعال یا غیرفعال کنید.

همچنین می توانید از بخش افزودن، یک فیلد جدید مثل شماره شبا، شماره کارت، نام بانک و … اضافه کنید. فقط باید نامک یا متای این فیلد جدید را با حروف انگلیسی تعیین کنید و یک نام فارسی به آن داده و ذخیره کنید. سپس در جدول می توانید محل نمایش یا عدم نمایش این فیلد را تعیین کنید.

قدرت گرفته از بترداکز