رفع خطاها و اشکالات معمول در خرید و دانلود محصولات

علت خطای "این بسته نمی تواند نصب شود. هیچ افزونه ای یافت نشد" چیست

شما محصول را از فرشمی دانلود کرده‌اید و هنگام نصب با این خطا مواجه شده‌اید. علت آن است که برای نصب افزونه های خریداری شده ابتدا باید فایل دانلود شده را اکستراکت کنید و سپس از داخل پوشه اکستراکت شده و یا داخل پوشه‌ای با نام plugin فایلل زیپ افزونه را نصب کنید. برای راهنمایی بیشتر جهت نصب افزونه ها به راهنمای نصب افزونه مراجعه کنید.

پس از خرید محصول، ایمیلی دریافت نکرده‌ام. چگونه فایل محصول را دانلود کنم

پس از تکمیل مراحل خرید، در صفحه تکمیل سفارش، لینک دانلود محصول برای شما نمایش داده می‌شود. این لینک همچنین در رسید خرید به ایمیل شما ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت ایمیل، پوشه اسپم خود را نیز چک کنید. در صورتی که به هر دلیلی ایمیل خرید را دریافت نکردید، همواره با مراجعه به پنل کاربری > بخش دانلودها، می توانید فایل محصول را دانلود کرده و از بخش سفارشات، رسید خریدهای خود را مشاهده کنید

با این که اشتراک خریداری کردم، برای برخی محصولات به جای دکمه دانلود دکمه خرید را مشاهده می‌کنم

پس از خرید اشتراک ر صفحه محصولات فرشمی، به جای دکمه خرید دکمه دانلود نمایش داده می‌شود که با کلیک روی آن محصولات را می‌توانید دانلود کنید. در صورتی که دکمه دانلود نمایش داده نمی‌شود ممکن است به چند دلیل باشد:

۱- اول آن که برخی از محصولات (محصولات اختصاصی) شامل پلن اشتراک نیستند. قبل از خرید اشتراک اگر به صفحه این محصولات مراجعه کنید دکمه پلن اشتراک در آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. برای آن که این محصولات را شناسایی کنید در یک مرورگر دیگر به عنوان مهمان به صفحه محصول مربوطه مراجعه کنید و اگر دکمه و توضیحات مربوط به اشتراک در آن مشاهده نمی‌شود، این محصول خارج از پلن اشتراک قرار دارد

۲- اطمینان حاصل کنید وارد همان اکانتی که با آن اشتراک خریداری کرده‌اید شده‌اید. برخی اوقات ممکن است از سایت خارج شده باشید و به. همین خاطر دکمه دانلود را مشاهده نکنید

۳- ممکن است مشکل دیگری وجود داشته باشد. در این صورت از پنل کاربری > بخش پشتیبانی مشترکین > مشکل در دانلود محصول، مشکل خود را مطرح کنید.

محصولی که دانلود کرده ام را روی سایت نصب کردم. اما پیغام مربوط به لایسنس نمایش می‌دهد

مشترکین و خریداران محصول، آن را روی سایت نصب کرده‌اند. محصول مورد نظر در پیشخوان وردپرس، پیغام فعالسازی لایسنس می‌دهد. این امر معمولا برای برخی از افزونه‌ها اتفاق می‌افتد. در این موارد شما نیازی به فعالسازی لایسنس ندارید و می‌توانید با استفاده از افزونه disable admin notices این پیغام‌ها را حذف کنید.

توجه داشته باشید محصولاتی که در فرشمی قرار می‌گیرد فعالسازی شده و بدون نیاز به درج لایسنس، تمام امکانات آن فعال است (محصولی که برای اجرا نیاز به لایسنس داشته باشد، کد لایسنس توسط فرشمی ارایه می‌شود). اصولا لایسنس محصولات مختص ارایه آپدیت‌ها و پشتیبانی است که شما این موارد را به جای سازنده محصول، از نماینده فرشمی دریافت می‌کنید. محصولاتی که نیاز به لایسنس برای کار کردن دارند در فرشمی عرضه نمی‌شود مگر آن که لایسنس آن توسط فرشمی خریداری و به مشتریان ارایه گردد. بنابراین شما بدون نگرانی می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. 

بر روی دکمه دانلود محصول کلیک می‌‌کنم اما نمی‌توانم دانلود کنم

مشترکین با اشتراک فعال می توانند با مراجعه به صفحه هر محصول با کلیک روی دکمه دانلود، محصول را دانلود کنند. برای دانلود این نکات را در نظر بگیرید:

  • بهتر است دانلود را با نرم افزارهای مدیریت دانلود انجام دهید
  • اگر دانلود انجام نمی‌شود با مرورگر دیگری امتحان کنید یا یک بار کش مرورگر را پاک کنید
  • در صورت استفاده از وی پی ان، یک بار آن را خاموش یا روشن کرده و مجدد امتحان کنید
  • در صورتی که با پیغام فایل قابل دانلود یافت نشد (یا پیغام های مشابه) مواجه شدید از بخش پشتیبانی مشترکین > مشکل در دانلود محصول اطلاع دهید تا لینک دانلود تصحیح شود

قدرت گرفته از بترداکز